home/Blog
Dostępne formaty reklam wideo w Google Ads 04.08. 2021

Dostępne formaty reklam wideo w Google Ads

Google Ads jest niezwykle popularnym narzędziem, które na ogromną skale wykorzystywane jest w marketingu internetowym. To właśnie dzięki niemu możliwe jest tworzenie kampanii reklamowych, a także wykorzystywanie ich w formacie wideo. Nie da się ukryć, że bez Google Ads świat marketingu internetowego miałby znacznie utrudnione zadanie nie tylko przy pozyskiwaniu potencjalnych klientów, ale także podczas […]

czytaj więcej
Content marketing - co to jest, jak pisać i czy warto? 20.07. 2021

Content marketing - co to jest, jak pisać i czy warto?

Co to jest content marketing? Warto na samym początku odpowiedzieć sobie na pytanie, czym jest content marketing. Content marketing w dużym uproszczeniu to marketing treści. Marketing treści oznacza, że jest on oparty o bogate merytorycznie źródła. Dla przykładu, osoba odpowiedzialna za tworzenie treści do content marketingu może napisać artykuł specjalistyczny. W takim artykule, wybierając bardzo […]

czytaj więcej
Edytor Google Ads - co to jest i jak go używać 15.07. 2021

Edytor Google Ads - co to jest i jak go używać?

Google Ads to wspaniałe rozwiązanie dla wszystkich tych, który są zarówno niezwykle doświadczeni w odniesieniu do kampanii reklamowych, ale także w odniesieniu do tych, którzy stawiają tam swoje pierwsze kroki. Jest to jedno z narzędzi Google, które umożliwia wszystkim reklamodawcom docieranie do coraz większej ilości klientów, a także do wykorzystywania różnorodnych formatów reklamowych. Google Ads […]

czytaj więcej
Tagi UTM. Czym są i jak z nich korzystać 11.07. 2021

Tagi UTM. Czym są i jak z nich korzystać?

Analityka internetowa jest niezwykle rozległą dziedziną, która pomaga wielu przedsiębiorcom  w prowadzeniu efektywnej działalności w sieci. To właśnie dzięki działalności w Internecie, przedsiębiorcy mogą sprawić, że działania przez nich podjęte, mają mierzalne efekty. W efekcie przeprowadza się głębokie analizy, które mają pomóc w ulepszeniu działań w przestrzeni marketingowej.  To właśnie w ten sposób przedsiębiorcy mogą […]

czytaj więcej
Remarketing. Jakich błędów unikać 10.07. 2021

Remarketing. Jakich błędów unikać?

Czy wiesz, że z pozoru drobne błędy w reklamach remarketingowych mogą prowadzić do znacznego spadku efektywności Twojej kampanii? Dziś przedstawimy listę najpopularniejszych problemów, dzięki czemu będziesz mógł je wyeliminować i sprawić, że Twoja kampania remarkeitngowa stanie się ona o wiele bardziej skuteczna. Jesteś ciekawy jakie to błędy? No to zaczynamy! Brak zawężania grupy odbiorców Stosowanie […]

czytaj więcej
CSS – co to jest i czym różni się od Google Zakupy? 08.07. 2021

CSS – co to jest i czym różni się od Google Zakupy?

Każdy przedsiębiorca, który prowadzi w sieci własną działalność usługową, na pewno wie ile racji jest w stwierdzeniu: „Reklama dźwignią handlu”. To powiedzenie, stałą się niezwykle popularne, a każda osoba odpowiedzialna za marketing i działania reklamowe, wie dobrze, że jest ono w 100% prawdziwe. Często właściciele sklepów internetowych, samodzielnie prowadzą wszystkie działania marketingowe, jednak stale zdają […]

czytaj więcej