SEM - co to jest, czym jest kampania sem i sem specialist?
Na rynku e-commerce trwa zażarta konkurencja. Z tego powodu skuteczny marketing internetowy jest wręcz kluczowy do osiągnięcia sukcesu. Dlatego warto wiedzieć, czym jest SEM, a więc kampanie realizowane w wyszukiwarce Google. Dotarcie do klienta jest podstawą funkcjonowania każdego sklepu. W przypadku działalności w sieci dużą rolę odgrywa widoczność naszej strony oraz liczba pozyskiwanych wejść, które […]
czytaj więcejRemarketing – co to jest i jak działa?
Remarketing jest pojęciem, o którym będziemy słyszeć coraz częściej. Rozwój rynku e-commerce sprawił, że walka w sieci o klienta jest bardziej wymagającym zadaniem niż kiedykolwiek wcześniej. Wiele firm przekonało się, że metody, które niegdyś były wyjątkowo skuteczne, dziś są już niewystarczające. W branży marketingowej dobrze sprawdza się powiedzenie mówiące o tym, że ten kto stoi […]
czytaj więcejDostępne formaty reklam wideo w Google Ads
Google Ads jest niezwykle popularnym narzędziem, które na ogromną skale wykorzystywane jest w marketingu internetowym. To właśnie dzięki niemu możliwe jest tworzenie kampanii reklamowych, a także wykorzystywanie ich w formacie wideo. Nie da się ukryć, że bez Google Ads świat marketingu internetowego miałby znacznie utrudnione zadanie nie tylko przy pozyskiwaniu potencjalnych klientów, ale także podczas […]
czytaj więcejContent marketing - co to jest, jak pisać i czy warto?
Co to jest content marketing? Warto na samym początku odpowiedzieć sobie na pytanie, czym jest content marketing. Content marketing w dużym uproszczeniu to marketing treści. Marketing treści oznacza, że jest on oparty o bogate merytorycznie źródła. Dla przykładu, osoba odpowiedzialna za tworzenie treści do content marketingu może napisać artykuł specjalistyczny. W takim artykule, wybierając bardzo […]
czytaj więcejEdytor Google Ads - co to jest i jak go używać?
Google Ads to wspaniałe rozwiązanie dla wszystkich tych, który są zarówno niezwykle doświadczeni w odniesieniu do kampanii reklamowych, ale także w odniesieniu do tych, którzy stawiają tam swoje pierwsze kroki. Jest to jedno z narzędzi Google, które umożliwia wszystkim reklamodawcom docieranie do coraz większej ilości klientów, a także do wykorzystywania różnorodnych formatów reklamowych. Google Ads […]
czytaj więcejTagi UTM. Czym są i jak z nich korzystać?
Analityka internetowa jest niezwykle rozległą dziedziną, która pomaga wielu przedsiębiorcom w prowadzeniu efektywnej działalności w sieci. To właśnie dzięki działalności w Internecie, przedsiębiorcy mogą sprawić, że działania przez nich podjęte, mają mierzalne efekty. W efekcie przeprowadza się głębokie analizy, które mają pomóc w ulepszeniu działań w przestrzeni marketingowej. To właśnie w ten sposób przedsiębiorcy mogą […]
czytaj więcej