Pozycjonowanie jest niezbędnym krokiem do wypromowania firmy w sieci. Nawet jeżeli działasz lokalnie, musisz wiedzieć, że jest to krok, którego nie można pomijać w drodze do sukcesu. Pozycjonowanie stron w internecie daje możliwość zajmowania wysokiego miejsca w Google. Dzięki zaufaniu do specjalistów SEO, Twoja strona znajdzie się wysoko w rankingu wyszukiwarki, a co za tym idzie, szybko zdobędziesz nowych klientów.

Pozycjonowanie stron www, czyli jak zaistnieć w sieci

,,Jak zaistnieć w sieci?” Na to pytanie odpowiedź próbuje znaleźć wielu przedsiębiorców. Z odpowiedzią przychodzi pozycjonowanie stron www, niezależnie czy w grę wchodzi pozycjonowanie lokalne czy ogólne to jest to obecnie najpopularniejsze, a zarazem najskuteczniejsze rozwiązanie. Czym jest pozycjonowanie? Najprościej mówiąc jest to podjęcie odpowiednich działań, które mają na celu poprawić pozycję w wynikach wyszukiwania Google. Osoby, które zajmują się tym zawodowo znają liczne sposoby na poprawienie wyniku danej strony w wyszukiwarce, przez co oferują skuteczne i odpowiednio skoncentrowane usługi.

Na czym polega pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron internetowych polega na znalezieniu słów – haseł, dzięki którym strona znajdzie się wysoko w rankingu SEO (Search Engine Optimization – jest optymalizacją stron, zbudowaną pod kątem działania wyszukiwarek internetowych). Po ich zastosowaniu i wprowadzeniu odpowiednich treści na stronie oraz do katalogów stron, będzie miało miejsce zwiększenie widoczności firmy w sieci. Agencja SEO celnie określi słowa kluczowe. Skutecznie dobrane, będą zgodne z pracą algorytmu i sprawią, że adres Twojej strony pojawi się wysoko, bo już na pierwszej stronie wyszukiwarki. Wyniki tego typu profesjonalnie są określane jako wyniki organiczne, bądź też jako wyniki naturalne (wyświetlające bezpłatne, niesponsorowane linki, które spełniają bardzo dużą liczbę warunków algorytmu).

Podjęcie konkretnych działań w zakresie popularności w internecie,  pozwoli wypromować biznes i zbudować  solidną markę.

Postęp technologiczny sprawił, że znaczna część biznesu przeniosła się do sieci. Taki bieg wydarzeń postawił specjalistów od marketingu w obliczu nowego zadania. Nie jest tajemnicą, że aby w dzisiejszych czasach skutecznie sprzedawać lub pozyskiwać nowych klientów należy mieć własną stronę internetową. Wielu przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy z potęgi internetu, przez co zwleka z przygotowaniem własnej witryny. Jednym z powodów, przez które wiele firm nie istnieje w sieci może być fakt, że szefowie firm nie wiedzą jak przygotować odpowiednią stronę oraz nie mają pomysłu co zrobić, aby była skuteczna.

Pozycjonowanie stron internetowych Olsztyn

Nasza firma oferuje usługi pozycjonowania lokalnego dla firm, które prowadzą swoją działalność na terenie Olsztyna. Nie ograniczamy się jedynie do tego miasta, nasze działania dotyczą również województwa warmińsko-mazurskiego. Warmia i Mazury jest bogata w liczne lokalne firmy, dla których dotarcie do klienta z konkretnego miejsca w Polsce jest bardzo ważne. Dzięki naszym działaniom staje się to prostsze i przede wszystkim skuteczniejsze.

Dla kogo jest dedykowane pozycjonowanie lokalne?

Jeśli prowadzisz lokalny biznes to powinno zależeć Ci na dotarciu do klientów znajdujących się w konkretnym obszarze. Z pomocą przychodzi Google, który umożliwia pozycjonowanie strony danej firmy w mapach Google. Decydując się na taki rodzaj pozycjonowania, możemy sprawić, że wizytówka Google naszej firmy będzie wyświetlała się jako jedna z pierwszych w wynikach wyszukiwania. Badania dowodzą, że pozycjonowanie lokalne w sposób miarodajny podnosi efekty sprzedażowe. Pozycjonowanie w mapach Google pozwala na dotarciu do klientów poszukujących usługi w konkretnym miejscu.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony?

Na cenę pozycjonowania strony wpływ ma wiele czynników zaczynając od konkurencji, kończąc na aktualnej kondycji domeny pozycjonowanej.

By móc podać wiążącą cenę za usługę pozycjonowania wymagana będzie rzetelna analiza zarówno domeny pozycjonowanej jak i najbliższej konkurencji. Cena może okazać się niższa w przypadku małej konkurencji, mniej konkurencyjnych fraz lub bardzo dobrej kondycji domeny lub zdecydowanie wyższa od zakładanej w przypadku gdy strona będzie wygadała sporej pracy, w przypadku świeżo zarejestrowanej domeny czy mocnej konkurencji, która od kilku lat inwestuje w działania SEO.

Zapytaj o bezpłatną wycenę pozycjonowania strony Twojego biznesu i wejdź na sam szczyt wyszukiwarek!

proces pozycjonowania strony www

Dlaczego agencja SEO z Olsztyna?

Tworzysz swoją firmę od podstaw, wkładasz w to mnóstwo sił i energii, rozwijasz ją i zastanawiasz się co jeszcze możesz dla niej zrobić? Nie zapominaj, że współcześnie niezwykle istotny jest marketing internetowy. Tak więc, jeśli pozycjonowanie witryn czy pozycjonowanie sklepów internetowych to pojęcia zupełnie abstrakcyjne dla Ciebie – czas na znalezienie i rozpoczęcie współpracy z agencją marketingową.

Wybór agencji SEO jest bardzo ważnym krokiem dla każdej firmy. Od tej decyzji zależy nie tylko rozwój firmy, ale też jego pozycja na rynku w dalszej przyszłości. Jak więc wybrać najlepszą ofertę z dostępnych na rynku? Czy skupić się na „rodzimych” agencjach, czy zdecydować się na współpracę online? Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta, ale postaramy się przybliżyć Wam na co warto zwrócić uwagę.

Jeśli prowadzisz swoją firmę w rozwiniętym mieście, posiadającym wybór firm pozycjonujących warto zapoznać się z lokalną ofertą. Przewaga pomiędzy współpracą z lokalną firmą, a oddaloną o setki kilometrów jest ogromna. Jednym z miast oferujących szeroki wachlarz agencji jest Olsztyn, dlatego właśnie skupimy się na tej lokalizacji.

Jeśli jesteś przedsiębiorcą z Olsztyna masz do wyboru wiele różnorodnych agencji marketingowych, cechujących się elastycznością w dostosowaniu do potrzeb Klienta. Dlatego jeśli masz konkretne wymagania, firma zaoferuje dedykowaną ofertę. Ponadto, jak w każdej współpracy bardzo ważna jest możliwość osobistego spotkania i zapoznania z kontrahentem. Współpraca online niestety nie daje tej możliwości, przez co po wysłaniu e-maila czekamy, czekamy i czekamy… do końca nie wiedząc czy odpowiedź otrzymamy za godzinę czy jutro, a może osoba do której napisaliśmy jest na urlopie, a skrzynka nie jest przekierowywana?

Zresztą, jak w każdym biznesie, pomimo rozwoju wszelkich technologii, bardzo ważny jest kontakt face to face. Dzięki temu nawiązujemy niepowtarzalną więź i poczucie obowiązku wobec drugiej strony. Nie widząc się, nie mając możliwości osobistego spotkania, taka więź i odpowiedzialność po prostu nie ma prawa zaistnieć.

Agencje z drugiego końca Polski mogą kusić nas konkurencyjnymi cenami. Jednak czy warto im zaufać? Oczywiście możemy przejrzeć opinie na przeróżnych forach internetowych, jednak nie możemy być do końca pewni, czy są one rzetelne. W przypadku rodzimych firm, zawsze możemy liczyć na opinię znajomych, czy współpracujących z nami kontrahentów, którzy korzystają już z usług agencji marketingowej. W takim przypadku po dokładnym zbadaniu rynku możemy być niemal pewni, że nasz wybór to strzał w dziesiątkę!

pozycjonowanie stron internetowych olsztyn

Jak Adcube. może Ci pomóc?

Agencje SEO są niczym agenci specjalni, którzy zmagają się w Twoim imieniu z tajemniczym przeciwnikiem – algorytmem Google. Chcesz być widoczny? Chcesz wspiąć się na szczyt (przynajmniej ten związany z wynikami wyszukiwania)? Pozycjonowanie stron Olsztyn, tak kluczowe w dzisiejszym świecie, to zadanie wymagające ciągłej uwagi. Strategia SEO nie jest pojedynczą akcją, dzięki której Twoje działania trafią na szczyt listy wyszukiwarki. To ciągły proces, porównywalny do kampanii e-marketingowej. Tutaj Twoją nagrodą jest jedno – jak najlepsze pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych (głównie Google). Dlatego, w trakcie swojej wędrówki na szczyt, warto zdać się na agencję SEO.

Jakie są Twoje słowa kluczowe?

Marketing i e-marketing – jeżeli prowadzisz własny biznes, to wiesz, jak ważnymi aspektami są w Twojej pracy. Może nie dajesz sobie rady z dotarciem do większej ilości potencjalnych klientów? Nie musisz. Po to są agencje SEO. Na czym polega współpraca z nimi?

Przede wszystkim, agencja musi poznać Twoje preferencje biznesowe dotyczące takich zagadnień, jak: słowa kluczowe, na które pozycjonować będziesz swoją stronę, a także adres www Twojej strony. Kluczowe może okazać się również, ze względu na specyfikę prowadzonego przez Ciebie biznesu, spotkanie z przedstawicielami agencji. Na takim spotkaniu przedstawiciele poznają lepiej Ciebie i Twoje oczekiwania oraz ustalą szczegóły, takie jak np. typ rozliczenia za oferowaną usługę.

Jeżeli chodzi o dobór słów kluczowych, to istotne jest, na jakie frazy będziesz chciał pozycjonować stronę. Nie bez znaczenia jest również, w jaki sposób zostały one określone. Czy sam dokonałeś wyboru fraz, czy też zdałeś się zupełnie na agencję? A może połączyliście siły? Najskuteczniejsza będzie strategia SEO przeprowadzana w oparciu o wybory Twoje oraz specjalistów z agencji. Pozwoli to na znalezienie złotego środka pomiędzy wiedzą dotyczącą pozycjonowania a Twoją znajomością branży i klientów.

Audyt SEO

Kolejnym krokiem jest przeprowadzenie audytu SEO – czyli analizy strony www zakończonej sporządzeniem dokumentu przedstawiającego zalecenia i uwagi co do jej stopnia optymalizacji pod kątem pozycjonowania. Specjaliści z agencji sprawdzą ją pod względem wszystkich istotnych dla SEO elementów. Ocenią optymalizację strony, znajdą jej mocne i słabe strony, a także podadzą wskazówki dotyczące poprawy optymalizacji witryny. To ważne wskazówki. Skorzystanie z nich może sprawić, że każda kolejna Twoja kampania e-marketingowa będzie wspierana przez sprawnie funkcjonującą, wypozycjonowaną, stronę. Konieczna jest również analiza konkurencji i widoczności strony w wynikach wyszukiwarki.

Następnie czeka Cię przedstawienie, przez pracowników agencji SEO Adcube, oferty oraz podpisanie umowy. Dzięki wcześniejszym krokom, oferta będzie przygotowana z uwzględnieniem charakterystyki Twojej firmy, branży i stopnia optymalizacji strony www pod kątem robotów indeksujących wyszukiwarek internetowych oraz wyszukiwania użytkowników.

Pozycjonowanie kluczem do skutecznego e-marketingu

Pamiętaj, przed podpisaniem umowy możesz negocjować zakres usługi i wszystkie zawarte w dokumencie szczegóły. Warto również rozmawiać i pytać specjalistów z agencji o kwestie, które Cię nurtują. Warto, żebyś miał stuprocentową jasność, jaki będzie pełny zakres wykonywanej usługi i w jaki sposób będziesz rozliczał się z agencją – abonamentowo (tzn. za kompleksową obsługę strony, jeżeli chodzi o pozycjonowanie), czy też za konkretne pozycje w wyszukiwarce, które będą osiągane przez wskazane wcześniej frazy. Podpytaj również, w jaki sposób agencja chce linkować? Ważne, żeby linkowanie odbywało się w sposób naturalny (tzw. White Hat SEO – czyli pozycjonowanie stron zgodne z wymogami wyszukiwarki Google).

Po podpisaniu umowy, czy to na okres bezterminowy, czy też długoterminowy, agencja SEO będzie mogła przystąpić do pracy. Zanim jednak Twój e-marketing przyniesie konkretne rezultaty w postaci wysokich miejsc w wyszukiwarce internetowej i, co za tym idzie, zwiększonej liczby wejść na Twoją stronę, konieczne jest uzbrojenie się w trochę cierpliwości. Po rozpoczęciu prac, agencja powinna co miesiąc przesyłać Ci raporty dokumentujące wykonane działania. To jednak nie wszystko. Pamiętaj, na rezultaty, jeżeli chodzi o pozycjonowanie stron, wpływ mają: branża i poziom konkurencji, wybór doświadczonej agencji SEO, jakość treści na Twojej stronie czy zmiany w algorytmach Google.

Zaufali nam – dołącz do grona zadowolonych klientów!

firmy z Olsztyna

Bezpłatna wycena

Zapytaj o bezpłatną wycenę tutaj.