Pozycjonowanie Białystok

Przedsiębiorcy z Białegostoku stawiają na marketing w internecie

Z roku na rok coraz więcej konsumentów szuka produktów lub dostępu do usług za pomocą internetu. Niektórzy korzystają ze sklepów internetowych i robią tam zakupy, inni z kolei odwiedzają strony internetowe i szukają tam pewnych informacji, a kupują towary w sklepach stacjonarnych. Jeżeli jednak jakaś firma nie funkcjonuje w świecie wirtualnym, to prawdopodobieństwo, że właśnie do niej trafi klient jest bardzo małe.

Rozumieją to właściciele firm działających w Białymstoku oraz na terenie całego województwa podlaskiego. Dotyczy to zwłaszcza małych i średnich przedsiębiorstw, które działają na małym, lokalnym rynku. Zrozumieli oni, że warto walczyć o klienta w świecie wirtualnym, dlatego coraz więcej z nich stawia na marketing w internecie, które mają bezpośrednie przełożenie na sprzedaż ich produktów oraz usług.

Czym jest pozycjonowanie strony?

Każdy właściciel witryny internetowej chciałby, żeby była ona na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania. Żeby jednak tak się stało, potrzebne jest pozycjonowanie strony. Jest to czynność, która ma za zadanie zwiększenie jej widoczności. Kolejność stron w wyszukiwarce ustalana jest przez bardzo zaawansowany algorytmy Google, które biorą pod uwagę kilkaset różnych czynników rankingowych, analizują je, a następnie ustalają pozycje stron w wynikach wyszukiwania dla danego słowa lub frazy. Bardzo ważne jest, żeby pozycjonowanie stron było procesem ciągłym.

Pozycjonowanie long tail

Jednym z rodzajów pozycjonowania jest long tail, czyli tak zwany „długi ogon”. Polega ono na promowaniu strony na wielowyrazowe frazy kluczowe. Może być stosowane zarówno dla cały stron, jak i dla konkretnych produktów lub podstron. Najczęściej stosuje się je przy pozycjonowaniu sklepów internetowych, ponieważ większość klientów szukając jakiegoś towaru, wpisuje w wyszukiwarce konkretny model, a nie ogólne słowa.

Lokalne pozycjonowanie Białystok

Odkąd Google wprowadziło usługę geolokalizacji bardzo rozwinęło się pozycjonowanie lokalne. Geolokalizacja pozwala na ustalenie miejsca pobytu użytkownika i dopasowanie do niego pod tym kątem wyników wyszukiwania. Jeżeli ktoś odwiedził właśnie Białystok i wpisze w wyszukiwarce Google np. „restauracja”, to jego oczom ukażą się strony internetowe lokali z tego miasta. Pozycjonowanie lokalne polega więc na promowaniu strony internetowej w lokalnych wynikach wyszukiwania. Nie trzeba wówczas walczyć ze stronami z całej Polski, a jedynie z tymi, które przypisane są do danego obszaru.

Mocnym sygnałem dla Google są również zapytania związane z geolokalizacją. W tym przypadku miejsce, w którym przebywa dana osoba, nie ma żadnego miejsca, a liczy się jedynie lokalizacja wpisana w okienko wyszukiwarki. Przykładowo, jeżeli będziemy w Gdańsku i wpiszemy w Google „pozycjonowanie Białystok” lub „pozycjonowanie Olsztyn„, to zostaną dla nas wyszukane firmy działające właśnie w tych miastach. Dlatego lokalna promocja strony w internecie jest bardzo ważnym aspektem, którego nie wolno zaniedbywać.

Czy warto pozycjonować firmową stronę www?

Jeżeli chcemy, żeby nasza firmowa strona www była widoczna w wynikach wyszukiwania, to jej pozycjonowanie jest obowiązkowe. Jeżeli tego nie będziemy robić, to bardzo szybko zostanie ona wyprzedzona przez konkurencyjne witryny i przepadnie gdzieś w czeluściach internetu. Najlepiej, żeby zajęła się tym profesjonalna agencja SEO, która posiada zarówno odpowiednią wiedzę, jak i niezbędne doświadczenie, aby skutecznie zrealizować digital marketing.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony?

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Pozycjonowanie SEO jest bardzo złożonym procesem i nie ogranicza się tylko do jednego zadania. Dlatego cena tej usługi uzależniona jest od kilku czynników, między innymi takich, jak:

  • audyt SEO (analiza naszej aktualnej strony internetowej),
  • dobór słów kluczowych,
  • odpowiednie dopasowanie nagłówków czy tytułów strony,
  • optymalizacja kodu źródłowego strony oraz struktury linków wewnętrznych,
  • optymalizacja treści na witrynie,
  • monitoring efektów oraz raporty z wynikami podjętych działań,
  • pozyskiwanie wartościowych linków do strony

Każda agencja SEO/SEM oferuje swój indywidualny model rozliczenia. Należy pamiętać o tym, że pozycji w wynikach wyszukiwania (poza reklamami) nie można kupić za żadne pieniądze. Przy pozycjonowaniu strony najważniejsze jest opracowanie odpowiedniej, długofalowej strategii  oraz… dużo cierpliwości.

Ile trwa pozycjonowanie?

Przy pozycjonowaniu stron istnieją dwie żelazne zasady. Pierwsza z nich mówi o tym, że nie ma natychmiastowych efektów. Z kolei druga, że jest to proces ciągły i nie można go zaprzestawać. Żadna szanująca się agencja interaktywna nie obieca swojemu klientowi, że w ciągu miesiąca wypromuje jego witrynę na pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania i efekt ten utrzyma się już na stałe.

Pierwsze efekty pozycjonowania są najwcześniej widoczne po około pół roku. Przy najbardziej popularnych słowach kluczowych wyniki pracy mogą być widoczne nawet po 9 czy 12 miesiącach. Wielu klientów może być niezadowolonych po pierwszych miesiącach, bo nie będzie widziało żadnych efektów. Nie ma tutaj jednak drogi na skróty, więc na szczyt można dostać się jedynie ciężką i systematyczną pracą. Bardzo ważne jest to, żeby nie zaprzestawać procesu pozycjonowania.

Dlaczego warto postawić na Adcube?

Nasza agencja SEO zajmuje się kompleksową obsługą stron internetowych. Posiadamy dużą wiedzę w zakresie marketingu internetowego oraz bogate doświadczenie. Pozycjonowanie stron w Adcube jest przede wszystkim bezpieczne i skuteczne. Każdy klient traktowany jest tutaj indywidualnie i może liczyć na kompleksową obsługę oraz fachowe doradztwo.

Bardzo mocno stawiamy na pozycjonowanie Białystok lokalne, które szczególnie polecamy małym i średnim firmom. Dzięki Adcube Elbląg, Olszyn czy Białystok mogą zostać opanowanie przez Twoją firmę. Decydując się na współpracę z nami możesz zyskać:

  • profesjonalną obsługę w zakresie działań SEO/SEM,
  • audyt swojej aktualnej strony internetowej – pozwoli wychwycić ewentualne błędy i nakreślić dalsze plany działania,
  • bardzo atrakcyjną cenę za wykonaną usługę,
  • gwarancję wykonania wszystkich działań zawartych w umowie,
  • poprawę pozycji swojej strony w wynikach wyszukiwania,
  • zwiększone liczby odsłon swojej witryny internetowej
  • dotarcie do nieograniczonej grupy klientów i zwiększenie swojej sprzedaży

Dlatego nie zwlekaj dłużej i czym prędzej się z nami skontaktuj. Pamiętaj, że w świecie SEO każdy dzień jest na wagę złota!