Pozycjonowanie Ełk

Nowoczesny, dobrze prosperujący biznes nie może obyć się bez dobrego pozycjonowania. Jest to szczególnie prawdziwe w przypadku firm, których działalność w dużej mierze odbywa się w Internecie. Postaramy się przedstawić przykłady na to jak istotne jest pozycjonowanie oraz udzielimy odpowiedzi na najczęściej zadawane w tej kwestii pytania.

Już pobieżny rzut oka na statystyki związane z pozycjonowaniem SEO pozwala częściowo zrozumieć jak bardzo istotne jest dobre pozycjonowanie SEO, gwarantujące wysoką pozycję na liście wyszukiwań Google. Otóż aż 93% wszystkich działań w Internecie zaczyna się od wpisania hasła w Google, ale tylko 25% użytkowników w swoich poszukiwaniach wykracza poza pierwszą stronę wyników. Co więcej, aż 79% osób przeszukujących internet w poszukiwaniu informacji, produktu czy też usługi ogranicza swoje poszukiwania tylko do jednego kliknięcia (które zazwyczaj, prowadzi do pierwszego wyniku na liście wyszukiwań). Jak zatem można wywnioskować, dobra widoczność na Google jest niezbędna, by przyciągnąć klientów.

Pozycjonowanie stron Ełk

Mamy już świadomość na temat tego, jak pozycjonowanie stron jest ważne dla naszego biznesu. Jakie zatem procesy są niezbędne, by poprawić widoczność na Google? Sposobów na to jest wiele: jednym z najpopularniejszym jest dbanie o odpowiednie słowa kluczowe oraz dostosowywanie ich do zmieniających się trendów w branży. To jednak tylko swoisty wierzchołek góry lodowej, gdyż niezbędne jest prowadzenie także takich działań jak linkowane zewnętrzne oraz wewnętrzne, formatowanie treści pod kątem preferencji algorytmów Google czy też dostarczanie na stronę atrakcyjnych, będących na czasie treści. Do pewnego stopnia można te działania prowadzić we własnym zakresie, jednak pod względem skuteczności nic nie przebije współpracy z agencją SEO.

Lokalne pozycjonowanie w Ełku

Jest to gra warta świeczki, zwłaszcza w kwestiach takich jak lokalne pozycjonowanie stron internetowych w Olsztynie, czyli związanych z wyszukiwaniami mającymi na celu znalezienie produktu czy usługi na wybranym przez użytkownika obszarze (np. wspomniany Olsztyn czy Ełk).

Prawie połowa (a dokładnie 46%) wyszukiwań na Google ma charakter lokalny, jest to zatem potencjalne źródło wielu klientów. Jak pokazują statystyki, 50% użytkowników wyszukujących sklepy i lokale na poziomie lokalnym decyduje się na ich odwiedzenie w ciągu zaledwie dni. Jest to zjawisko szczególnie widoczne w przypadku użytkowników smartfonów szukających miejsca, by coś zjeść – 84% z nich po użyciu w przypadku takich poszukiwań funkcji „szukaj blisko mnie” wkrótce potem dokonuje zakupu. Widoczność na poziomie lokalnym jest zatem kluczowa dla wszystkich biznesów operujących z „fizycznych” punktów usług czy sprzedaży.

Wejdź na szczyt Google Maps

Jednym z dającym najlepsze efekty sposobów na znaczne poprawienie tego jak wygląda nasze pozycjonowanie SEO na poziomie lokalnym (takim jak np. pozycjonowanie Gdańsk) jest zadbanie o silną obecność na Google Maps. Wyjaśnianie dlaczego jest to tak istotne jest w zasadzie zbędne, gdyż na pewno każdy z nas korzystał z tego udogodnienia, wyszukując interesujące go sklepy czy lokale. Mimo to można zauważyć, że wiele firm wciąż jeszcze zaniedbuje tę kwestię. Co zatem zrobić, by wbić się na szczyt Google Maps? Przede wszystkim założyć wizytówkę i zadbać o to by posiadała wszystkie niezbędne informacje: adres, godziny otwarcia itp. Następną sprawą jest pilnowanie aktywności na wizytówce, co sprowadza się do szybkiego odpowiadania na komentarze i recenzje – nawet (a w zasadzie – zwłaszcza) te negatywne. Nie tylko aktywny profil wzbudza większe zaufanie wśród klientów ale i także jest lepiej oceniany przez algorytmy Google, decydujące o pozycji na liście Google Maps. Jeżeli zależy nam na naprawdę wysokiej pozycji, najrozsądniej zgłosić się do wyspecjalizowane w pozycjonowaniu firmy takiej jak agencja SEO/SEM, która ma wiedzę i doświadczenie gwarantujące, że nasza firma trafi do tzw. top pack, czyli 3 najwyżej umieszczonych biznesów pojawiających się przy lokalnym wyszukiwaniu danej frazy.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Dobra, profesjonalna agencja taka jak nie ma jednej stałej odpowiedzi na to pytań. Wynika to z tego, iż pozycjonowanie strony, jak być może udało się wykazać w powyższych akapitach, to proces, na który składa się bardzo dużo zmiennych oraz czynników. Zupełne inny nakład pracy będzie potrzebny w przypadku firmy posiadającą dobrą stronę wymagającą tylko pewnych poprawek oraz takiej, która dotychczas zaniedbywała tą kwestię i dopiero nagłe straty wobec konkurencji skłoniły ją do inwestycji w SEO. Inaczej przedstawiają się też warunki pracy z poszczególnymi branżami: przykładowo, głównym „orężem” specjalisty od SEO pracującym na pozycjonowaniem internetowego sklepu ze sprzętem sportowym będą dłuższe niż zazwyczaj, precyzyjne frazy oraz często aktualizowane treści ma strony internetowe, nawiązujące do zmieniających się pór roku, trendów czy też aktualnych imprez sportowych. Dlatego też firma Ad oferuje na początek audyt, który pozwala ocenić sytuację, i zaproponować indywidualną wycenę pozycjonowania SEO,

Ile muszę czekać na wypozycjonowanie strony?

Tu również wszystko zależy od sytuacji danej strony. Należy jednak mieć na uwadze, że jest to zawsze proces długotrwały: Google stopniowo bierze pod uwagę wprowadzane przez nas zmiany, a próba wprowadzenie całkowitej rewolucji w kwestii firmowego wypozycjonowania mogłaby z racji swojej gwałtowności mieć efekt zgoła odwrotny. Jeżeli zatem jakaś agencja SEO twierdzi iż jest w posiadaniu „tajnych trików SEO” gwarantujących błyskawiczne efekty, to możemy być pewni, że w rzeczywistości nie ma ona nic do zaoferowania.

Dlaczego warto inwestować w usługę pozycjonowania?

By odpowiedzieć sobie na to pytanie wystarczy podsumować informacje z tego artykułu: większość wszystkich działań w sieci zaczyna się od wyszukiwania Google, a tylko nieliczni klikają dalej niż pierwsza strona. Jeżeli zatem się na niej nie znajdziemy, to zostaniemy zupełnie przeoczeni. Jest to istotne zwłaszcza w przypadku małych firm działających lokalnie, gdyż, jak dowodzą statystyki, użytkownicy wyszukujący na poziomie lokalnym bardzo często udają się do sklepów i lokalów w ciągu zaledwie jednego dnia. Warto mieć na uwadze też, że choć do pewnego stopnia da się poprawić SEO na własną rękę, to nic nie dorówna specjalistycznej wiedzy i doświadczeniu. Google zbyt szybko wprowadza zmiany w swoich algorytmach (przeciętnie 3 dziennie), by laik był w stanie nadążyć z sensowną strategią pozycjonowania,

Dlaczego my?

Jako agencja interaktywna AdCube posiadamy wieloletnie, sięgające ponad dekady doświadczenie gwarantujące znakomite pozycjonowanie oraz marketing w internecie na wysokim poziomie. Warto rozpocząć z nami współpracę ponieważ:

  • Oferujemy bezpłatny audyt, który pozwala nam ocenić siły i słabości danej strony,
  • Możemy pochwalić się setką zadowolonych klientów,
  • Mamy na koncie 189 zrealizowanych kampanii,
  • Prowadzimy szeroki zakres działań z kategorii digital marketing,
  • Optymalizujemy nasze działania na bieżąco, biorąc pod uwagę nieustannie zmieniający się trendy i algorytmy Google.