pozycjonowanie elk
Pozycjonowanie stron ełk

Pozycjonowanie Ełk

Czym jest pozycjonowanie strony?

Marketing internetowy ma wiele form. Jedną z nich jest pozycjonowanie, czyli tak zwane SEO. Polega ono na poprawie pozycji naszej strony w wyszukiwarce na kluczowe frazy, co prowadzi do zwiększenia ruchu organicznego.

Na pozycję strony w Google wpływ ma wiele czynników, przyjmuje się, że jest ich ponad 200. To sprawia, że cały proces pozycjonowania dzieli się na różne etapy. Na początku ważny jest rzetelny audyt, który pokaże nam mocne i słabe strony naszej witryny. Później należy zająć się kwestiami technicznymi, a także dodaniem wartościowej treści. Nie można również zapomnieć o działaniach off-site, czyli linkbuildingu.

Czym jest pozycjonowanie strony
Pozycjonowanie stron ełk

Pozycjonowanie long tail – na czym polega?

Zdarza się, że na najbardziej popularne frazy w naszej branży konkurencja jest niezwykle silna. Zajęcie najwyższych pozycji zajęłoby nam wiele czasu, a do tego dużo kosztowało. Co więcej, jeżeli konkurencja również podejmuje od dłuższego czasu działania SEO, to przeskoczenie jej w wyszukiwarce mogłoby być zadaniem niemalże niemożliwym.

Na szczęście istnieje jeszcze pozycjonowanie long tail, czyli tak zwane pozycjonowanie z długim ogonkiem. Polega ono na znalezieniu długich fraz, które użytkownicy wpisują w wyszukiwarkę. Zazwyczaj są to bardzo precyzyjne hasła, na przykład: „lekcje angielskiego dla początkujących dorosłych Ełk”. Takie frazy nie mają może bardzo dużej ilości wyszukań, natomiast cieszą się dużym współczynnikiem konwersji. Osoba, która tak precyzyjnie wyraża swoją intencję, zazwyczaj jest już zdecydowana na daną usługę czy towar. Dlatego wysokie pozycje na frazy long tail często przekładają się na klientów. Dany użytkownik wie bowiem, że chce coś kupić, po prostu nie podjął jeszcze decyzji odnośnie tego, u kogo wyda swoje pieniądze.

Bezpłatna wycena

    Telefon
    Strona internetowa

    Pozycjonowanie lokalne Ełk – bądź najlepszy w mieście

    Nie bez znaczenia jest również pozycjonowanie lokalne. Jeżeli nasz biznes skupia się na działaniach w danym regionie, to często walka o pozycję w całej Polsce mija się z celem. Zależy nam bowiem najbardziej na tych użytkownikach, którzy znajdują się w naszej okolicy. Dlatego to na dotarciu do nich chcemy się skupić najbardziej.

    Optymalizacja strony pod wyszukiwania lokalne to jedno, natomiast w tym wypadku musimy podjąć również inne działania. Kluczowe jest założenie profilu Google Moja Firma i zamieszczenie najważniejszych danych. Klient musi znać nasz adres, godziny otwarcia, wiedzieć, jak może się z nami skontaktować. Dobrą praktyką jest również zamieszczanie zdjęć. Warto również sugerować swoim klientom, że byłoby ci bardzo miło, gdyby ci wystawili pozytywne opinie w sieci na temat twojej działalności. To buduje twoją wiarygodność oraz sprawia, że inne osoby mogą zdecydować się na twoje usługi.

    Pozycjonowanie stron Ełk może mieć więc bardzo dużo sensu. Użytkownicy Google często szukają towarów i usług w swojej okolicy. Dlatego jeżeli prowadzimy biznes o charakterze lokalnym, to zdecydowanie warto rozważyć tę formę pozycjonowania.

    Pozycjonowanie lokalne bądź najlepszy w mieście
    Czy warto pozycjonować firmową stronę internetową

    Czy warto pozycjonować firmową stronę internetową?

    Rynek e-commerce rozwija się dynamicznie. Z roku na rok przybywa firm, które starają się pozyskać klientów za pośrednictwem internetu. Dla konsumentów jest to znakomita wiadomość, ponieważ wiele towarów i usług mogą znaleźć w sieci. Jednak w przypadku firm oznacza to coraz większą rywalizację, ponieważ o tego samego klienta „walczy” więcej podmiotów.

    Oznacza to, że trzeba stawiać na szerokie spektrum marketingowe. Z jednej strony rozwijać swoje social media i reklamy Google oraz Facebook Ads, a do tego warto wesprzeć to rozwojem ruchu organicznego za pośrednictwem SEO. W ten sposób zbudujemy różnorodne kanały, dzięki którym będziemy pozyskiwać klientów. Nie jest to łatwe zadanie, jednak z pomocą doświadczonej agencji jak najbardziej możliwe do zrealizowania.

    Oczywiście pozycjonowanie strony nie jest obowiązkowe. Nie da się jednak ukryć, że jest to dobry sposób na pozyskiwanie nowych klientów. Tym bardziej, że dobrze zoptymalizowana strona przekłada się na duży ruch każdego miesiąca. W przypadku reklam nasz ruch spadnie od razu w momencie, gdy przestaniemy je opłacać.

    Ile kosztuje pozycjonowanie strony?

    Ciężko uśrednić koszty związane z pozycjonowaniem. Przede wszystkim zależą one od branży, w jakiej działamy oraz działań podejmowanych przez naszą konkurencję. Możemy przyjąć, że w przypadku działalności na małą skalę powinno wystarczyć kilkaset złotych miesięcznie. W przypadku dużych biznesów potrzebne są już większe nakłady finansowe.

    Dużo zależy również od tego, w jakim stanie jest aktualnie nasza strona. Jeżeli prezentuje się ona kiepsko pod względem technicznym, to agencja SEO będzie musiała się w pierwszej kolejności zająć właśnie nią. To również może mieć wpływ na koszt.

    Miejmy na uwadze to, że „tanie SEO” w praktyce najczęściej nie oznacza dla nas niczego dobrego. Jak już wspomnieliśmy, na pozycje strony w Google zależą od ponad 200 czynników. To oznacza ogromne wyzwanie dla agencji, a więc siłą rzeczy również koszty. W przypadku pozycjonowania „po kosztach” często po czasie okazuje się, że płaciliśmy jedynie za najbardziej podstawowe działania, które nie przekładają się na wzrost pozycji.

    Ile kosztuje pozycjonowanie strony

    Zaufali nam

    • yamaha
    • kawasaki
    • husqvarna
    • ktm
    • gasgas
    • muzeum grunwald
    • slcomputer
    • malwina radzikowska
    • nano clinic
    • kjm
    • kapitan box catering
    Ile trwa pozycjonowanie

    Ile trwa pozycjonowanie?

    W tym wypadku również ciężko o konkretne uśrednienie. Natomiast każda uczciwa agencja SEO już na samym początku oceni, jak wygląda sytuacja w naszej branży. To pozwoli nam lepiej zobrazować sobie, ile czasu mniej więcej będzie potrzebne na zobaczenie pierwszych efektów naszych działań. Oczywiście bywa i tak, że szacunki nie do końca się sprawdzają, natomiast nie ma sensu wierzyć w radykalną poprawę wyników po tygodniu czy tego typu rzeczy. Sam proces jest czasochłonny i warto mieć to już od samego początku na uwadze. Tak samo jak to, że dobrze wykonane pozycjonowanie strony przekłada się później na zdecydowane wzrosty ruchu organicznego. Dlatego tak wiele firm uznaje, że choć jest to długi proces, to jest on warty podjętego wysiłku i zainwestowanych pieniędzy.

    Optymalizacja strony, a pozycjonowanie

    Na samym początku powinniśmy zdecydować się na wykonanie gruntownego audytu. Dzięki niemu będziemy wiedzieć, jakie kroki powinniśmy podjąć, aby wyniki w wyszukiwarce Google uległy poprawie. Audyt powinien wykazać mocne oraz słabe strony naszej witryny. Jednym z pierwszych działań będzie ocena stanu technicznego naszej witryny.

    Dawniej Google nie przykładało zbyt dużej wagi co do działania strony. Wystarczyło odpowiednie nasycenie treści słowami kluczowymi i efekty same przychodziły. Dziś jednak sytuacja wygląda zupełnie inaczej. Przede wszystkim wyszukiwarka przykłada znacznie większą uwagę co do komfortu użytkownika, który przebywa na naszej stronie. Musimy zadbać więc o to, aby nasza witryna szybko się wczytywała, nawigacja była prosta i intuicyjna, a do tego nie było u nas stron z błędem 404.

    To bardzo ważny aspekt, którego absolutnie nie można zbagatelizować. Jeżeli zależy nam na osiąganiu dobrych wyników, to nasza strona musi być dobrze zoptymalizowana pod względem technicznym. W innym wypadku ciężko będzie nam przeskoczyć konkurencję, która jest w tym aspekcie lepsza od nas.

    Optymalizacja strony, a pozycjonowanie
    Wpływ linkbuildingu na pozycjonowanie

    Wpływ linkbuildingu na pozycjonowanie

    Jak już wspomnieliśmy na początku, nie możemy również pomijać działań off-site, czyli procesu linkbuildingu. Google ma bowiem swój wskaźnik autorytetu danej witryny, który w dużej mierze zależy właśnie od tego, jakie strony o nas „wspominają”, a więc do nas linkują. Zdaniem wyszukiwarki im większe domeny linkują do naszej strony głównej lub zamieszczanych przez nas treści, tym bardziej wartościowa musi być zarządzana przez nas strona. A to oznacza, że możemy liczyć na wzrost naszej pozycji w wyszukiwarce.

    Linkbuilding należy przeprowadzić jednak z głową. Należy wiedzieć, jakie linki i w jakiej ilości warto pozyskać. Dlatego ważne jest przygotowanie odpowiedniej strategii. Dobre agencje SEO wiedzą, w jaki sposób pozyskiwać linki i gdzie ich szukać.

    Dlaczego warto postawić na Adcube?

    Wszystkie powyższe akapity pokazują, że SEO jest skomplikowanym procesem. Wszystkie podejmowane przez nas działania powinny ze sobą współgrać, a do tego musimy mieć pewność, że nasza strona potrzebowała właśnie takiej optymalizacji. Przeciętny internauta nie wie, na jakie mechanizmy Google zwraca uwagę. Można oczywiście próbować działać po omacku, jednak w ten sposób możemy wyrządzić naszej stronie dużą krzywdę. Efekty źle przeprowadzonych działań często naprawia się nawet miesiącami.

    Właśnie dlatego najlepiej od samego początku współpracować z profesjonalistami. Jako AdCube posiadamy doświadczenie z wielu różnych branży, dzięki czemu wiemy, co zrobić, aby skutecznie pomóc twojej firmie. W dodatku znamy się również na innych kanałach marketingowych, dzięki czemu jesteśmy w stanie opracować skoordynowane działania SEO oraz Google Ads czy Facebook Ads. W dodatku stawiamy na transparentność. Współpracując z nami będziesz dobrze wiedzieć, jakie działania podejmujemy i dlaczego właśnie takie.

    Mamy nadzieję, że zaufasz nam i wspólnie sprawimy, że ruch organiczny na twojej stronie ulegnie znaczniej poprawie!

    Dlaczego warto postawić na Adcube

    Jak działamy w Adcube

    01.
    Otrzymanie zapytania o pozycjonowanie

    Otrzymanie zapytania o pozycjonowanie

    02.
    Pierwszy kontakt z klientem

    Pierwszy kontakt z klientem

    03.
    analiza konkurencji

    Analiza konkurencji / strony internetowej

    04.
    Propozycja działań w obrębie pozycjonowania

    Propozycja działań w obrębie pozycjonowania

    05.
    Rozmowy, negocjacje, dobór odpowiedniej komunikacji

    Rozmowy, negocjacje, dobór odpowiedniej komunikacji

    06.
    Podpisanie umowy na pozycjonowanie strony www

    Podpisanie umowy na pozycjonowanie

    07.
    Rozpoczęcie działań

    Rozpoczęcie procesu pozycjonowania

    08.
    Analiza, mierzenie efektów

    Analiza, mierzenie efektów

    Zaufali nam

    • yamaha
    • kawasaki
    • husqvarna
    • ktm
    • gasgas
    • muzeum grunwald
    • slcomputer
    • malwina radzikowska
    • nano clinic
    • kjm
    • kapitan box catering

    Darek

    Kontakt