pozycjonowanie

Pozycjonowanie Gdańsk

Celem każdego przedsiębiorcy jest (i powinno być) wypromowanie strony do takiej pozycji, aby potencjalni klienci mogli ja łatwo odwiedzić i wyszukiwać najważniejsze informacje, kiedy będą gotowi do podjęcia pożądanych przez przedsiębiorcę działań. Pozycjonowanie strony jest więc procesem składającym się z wielu różnorodnych działań. Składają się na ni działania, które odnoszą się bezpośrednio do tego, co można zobaczyć na stronie – SEO on-page oraz SEO off-page. Działania z zakresu SEO to podstawa każdego pozycjonowania. Pod skrótem kryje się angielska nazwa Search Engine Optimization, co w wolnym tłumaczeniu oznacza optymalizację pod względem przeglądarek internetowych. W niemal wszystkich przypadkach skupiamy się na przeglądarce Google. Dlaczego? Ponieważ 97% internautów w Polsce korzysta właśnie z niej. Algorytmy Google oceniają strony i w zależności od jej zawartości i autorytetu wyświetlają wyniki wyszukiwania po wpisaniu w niej określonej frazy, powiązanej z pewnymi stronami. Jakość strony jest jednak oceniana na podstawie ponad 200 czynników, co sprawia, że pozycjonowanie jest długim procesem wymagającym regularnej analizy i stałego nanoszenia poprawek do strategii.

Pozycjonowanie w Google Maps

Pozycjonowanie w Mapach Google to bardzo ważny element pozycjonowania zarówno dla lokalnych działalności, jak również firm starających się dotrzeć do klientów zlokalizowanych w całym kraju. Aby móc liczyć na dobrą pozycję w Google Maps konieczne jest udowodnienie botom Google, że firma działa lokalnie w konkretnym miejscu. Zwykle wiąże się to z tworzeniem treści, które odnoszą się do miejsca działalności oraz wizytówki Moja Firma. Każde z takich działań wpływa oczywiście na ogólną pozycję stron. Dzięki pozycjonowaniu w Google Maps zyskujemy także przewagę w postaci wyświetlania się informacji o naszej strony osobom, które szukają usługodawcy w pobliżu poprzez mapę. Pozycjonowanie w mapach to stosunkowo nowa opcja w Google, dlatego warto z niej korzystać, póki nie wszystkie firmy o to zadbały. W ten sposób powstaje mała przewaga konkurencyjna, która może zachęcić klientów do konkretnej oferty.

google maps
lokalne usługi seo

Lokalne usługi SEO w Gdańsku – oferta dla firm lokalnych

<a href=”https://adcube.pl/pozycjonowanie-stron/”>Pozycjonowanie stron internetowych</a> zakłada (w pierwszej kolejności) poprawianie jej pozycji w ogólnych wynikach wyszukiwania dla całej Polski. Wiele firm funkcjonuje jednak tylko lokalnie, dlatego takie działania nie przyniosą oczekiwanych rezultatów lub znacznie je opóźnią. Pozycjonowanie lokalne dla firm z Gdańska czy równie dobrze to działania ukierunkowane na poprawienie pozycji strony dla wyszukiwań lokalnych. Google stara się maksymalnie ułatwić użytkownikom wyszukiwanie potrzebnym im usług lub produktów, dlatego jeżeli ktoś w będzie szukał fryzjera w Gdańsku, Google zaproponuje mu najlepsze wyniki z salonami na terenie Gdańska lub Trójmiasta. Pozycjonowanie lokalne jest idealne dla firm, którym zależy na dotarciu do klientów, którzy są zlokalizowani w pobliżu i mogą szybko skorzystać z oferty. W takim przypadku poprawienie pozycji strony i zwiększenie ruchu na niej bardzo szybko poprawia także ilość sprzedaży i przychody.

Jak działamy w Adcube

01.
Otrzymanie zapytania o pozycjonowanie

Otrzymanie zapytania o pozycjonowanie

02.
Pierwszy kontakt z klientem

Pierwszy kontakt z klientem

03.
analiza konkurencji

Analiza konkurencji / strony internetowej

04.
Propozycja działań w obrębie pozycjonowania

Propozycja działań w obrębie pozycjonowania

05.
Rozmowy, negocjacje, dobór odpowiedniej komunikacji

Rozmowy, negocjacje, dobór odpowiedniej komunikacji

06.
Podpisanie umowy na pozycjonowanie strony www

Podpisanie umowy na pozycjonowanie

07.
Rozpoczęcie działań

Rozpoczęcie procesu pozycjonowania

08.
Analiza, mierzenie efektów

Analiza, mierzenie efektów

Zaufali nam

  • yamaha
  • kawasaki
  • husqvarna
  • ktm
  • gasgas
  • muzeum grunwald
  • slcomputer
  • malwina radzikowska
  • nano clinic
  • kjm
  • kapitan box catering

FAQ

Co to jest pozycjonowanie?+

Ile kosztuje pozycjonowanie stron w Gdańsku?+

Ile trwa pozycjonowanie strony?+

Dlaczego warto z nami współpracować?+

Etapy pozycjonowania – na czym polega pozycjonowanie Google?

Niestety nie da się określić i podać jednego „złotego środka” na najskuteczniejsze pozycjonowanie. Można jednak wydzielić pewne etapy, które pozwalają nam na poprawienie pozycji strony w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie zaczyna się od ustalenia celu – określenie tego, co chce osiągnąć nasz klient, jest bardzo istotne, ponieważ bez tego, nie wiadomo, jakie działania powinny zostać podjęte. W większości przypadków współpraca z agencją marketingową ma na celu zwiększenie ruchu na stronie, wzrost sprzedaży, zwiększenie świadomości o marce ora poprawienie jej pozycji w wynikach wyszukiwania w Google. Kiedy po konsultacji z klientem mamy już określone cele, następnym etapem pozycjonowania jest analiza strony, czyli przeprowadzenie audytu SEO. Celem takiego badania jest dokładne zbadanie zawartości strony. Możemy dzięki temu poznać elementy, które wymagają poprawy. Następnym krokiem jest przygotowanie strategii marketingowej, która będzie stopniowo implementowana w działaniach agencji SEO w Gdańsku.

Na tym etapie określa się m.in. słowa kluczowe, dla których będzie pozycjonowana strona, wybiera się narzędzia marketingowe oraz sposoby prowadzące do poprawy pozycji w wynikach wyszukiwania. Zazwyczaj głównymi działaniami prowadzącymi do osiągnięcia celów są content marketing, zmiana struktury strony, poprawa responsywności i User Experiance, przyśpieszenie funkcjonowania strony internetowej, a niekiedy także marketing szeptany i media społecznościowe.

Po określeniu strategii przychodzi czas na wdrożenie zaplanowanych działań. Podstawą jest optymalizacja strony na podstawie wykonanego wcześniej audytu SEO. Optymalizacja dotyczy nie tylko tekstu, ale i grafik umieszczonych na stronie. Dużą rolę w pozycjonowaniu odgrywa także stworzenie wartościowej treści, czyli content marketing. Jest to jeden z głównych elementów wpływających na odczytywanie jej przez boty Google.

Ważnym etapem pozycjonowania, zaliczanym do SEO off-site jest budowanie bazy wartościowych linków. Link building wpływa na podwyższenie autorytetu strony, dlatego linki powinny pochodzić z cenionych stron. Wdrażaniu różnych strategii powinno towarzyszyć stałe monitorowanie i analizowanie rezultatów. Dzięki nim możemy wprowadzać ewentualne zmiany oraz przygotowywać raporty o sukcesach naszej pracy.

Skrót SEO odnosi się do anglojęzycznego terminu. Znacznie ważniejsze jest jednak to, że wszystkie procesy składające się na SEO są konieczne do zoptymalizowania strony i poprawienia jej pozycji. Wbrew pozorom optymalizacja strony to znacznie więcej niż tylko poprawienie kodu strony lub dodanie słów kluczowych. Pozycjonowanie strony internetowej nigdy nie ogranicza się wyłącznie do zmian technicznych. Poza nimi bardzo istotne jest dodawanie i optymalizacja treści tekstowych znajdujących się na stronie, czyli, zmiana struktury strony, poprawa mapy linków wewnętrznych, link building, User Experiance, szybkość i responsywność strony oraz wiele innych. Każdy z podstawowych czynników wpływających na to, jak odbierana jest strona internetowa, jest bardzo istotna. Osiągnięcie lepszej pozycji w wyszukiwarce Google i tym samym zwiększenie ruchu na stronie wymaga konsekwentnych działań, specjalistycznych umiejętności oraz doświadczenia, dlatego najlepszym sposobem na poprawę pozycji strony w wynikach wyszukiwania jest współpraca z agencją SEO.