reklama online dla Twojej firmy

Wybrane formy reklamy internetowej i ich krótka charakterystyka

Dlaczego reklama w Internecie jest tak ważna?

Przedsiębiorcy doskonale wiedzą, że reklama w każdej postaci jest nieodłącznym elementem każdej działalności. Dziś nie sposób zbudować własnej marki bez zaistnienia w sieci, nie wystarczy stworzenie dobrego produktu – trzeba go umiejętnie sprzedać.

Z pomocą przychodzi reklama w Internecie – niewątpliwie jedno z najważniejszych mediów reklamowych. Jej 2 sztandarowe cechy to – nastawienie danego produktu bądź usługi na sprzedaż oraz zaistnienie reklamy w masowej świadomości ludzi. Mierzalność jej efektów daje zdecydowaną przewagę nad konkurencją.

Google Ads (Google Ads)

Google Ads jest systemem, który pozwala na wyświetlaniu w reklam w postaci tekstu, grafiki oraz video w wynikach wyszukiwarki linków sponsorowanych. Na pierwszych miejscach wyników wyszukiwania pojawiają się teksty reklamowe bądź ukazują się w prawej kolumnie strony. Kampanie Google Ads to pomocne narządzie do promocji – płatne jest kliknięcie w daną reklamę, a nie za jej publikację. Reklamy można kierować do określonych użytkowników, dzięki czemu nie trafiają do przypadkowych odbiorców.

Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)

pozycjonowanie stron sukcesem twojej firmyPozycjonowanie stron jest zbiorem działań korzystnie wpływającym na wyświetlanie się witryny internetowej w wynikach wyszukiwania Google, pod linkami sponsorowanymi. Usługa pozycjonowania stron internetowych jest najbardziej efektywnym sposobem zwiększania popularności Twojej strony.

Usługa ta dotyczy tylko i wyłącznie wyników organicznych, które są efektem działania mechanizmu indeksującego wyszukiwarkę Google. Warto podkreślić, że nie dotyczy płatnych kampanii reklamowych takich jak Google Ads.

Facebook Ads

Facebook Ads jest narzędziem reklamowym na Facebooku. Daje możliwości takie jak umiejscowienie reklam, które stale się rozszerzają, dzięki czemu możemy promować fanpage. Ta forma reklamy w zestawieniu z innymi opcjami jest mniej inwazyjna. Biorąc pod uwagę liczbę użytkowników korzystających każdego dnia z portalu społecznościowego jakim jest Facebook – przekłada się to na jej skuteczność. Warto wiedzieć, że reklama w Social Media to nie tylko reklama na Facebooku ale tez Instagramie, Pinterescie, Twitterze czy Linkedinie.

content marketing

Content Marketing – przyciąganie treścią

Content marketing w tłumaczeniu na język polski jest to marketing treści będący rodzajem strategii w sieci, która jest wykorzystywana w celu pozyskanie stałej grupy klientów. W ramach Content Marketingu podejmowane takie działania jak publikacja i promocja treści wartościowych docierających do określonego segmentu klientów. Content marketing to nie jednostronny przekaz reklamowy, lecz przedsięwzięcie prowadzące do budowania długotrwałych relacji z daną grupą klientów.

Social Media (Facebook, Instagram, LinedIN)

Social media to media społecznościowe, których głównym założeniem jest umożliwianie jego użytkownikom dialogów oraz interakcji. To nie tylko popularne portale społecznościowe, ale także blogi, fora dyskusyjne, platformy ze zdjęciami lub strony, gdzie możemy dodać swoją opinię.

Narzędzie jakim są Social Media dają olbrzymi zasięg oddziałujący na każdą firmę, dzięki któremu możemy promować w Internecie treści docierając do nowych klientów oraz budować ich lojalność.