Pozycjonowanie stron Elbląg

Reklama w internecie staje się powoli podstawą marketingu w biznesie. Liczba osób, korzystających z sieci globalnej ciągle rośnie – zatem ilość potencjalnych klientów dla firm z różnych branż również staje się większa. Jednym z najskuteczniejszych sposobów skutecznego marketingu w internecie jest pozycjonowanie – czyli działania optymalizacyjne na stronie internetowej, których celem jest uzyskanie wyższej pozycji na liście wyników wyszukiwania w Google. Dlaczego SEO jest tak skuteczne i jakie działania podejmować, aby przyniosły efekt? Poznaj korzyści, koszty i zasadę działania pozycjonowania stron internetowych.

Pozycjonowanie stron Elbląg

Elbląg jest położony na terenie województwa warmińsko-mazurskiego. Miasto należy do najstarszych w Polsce – stanowi również ośrodek przemysłu ciężkiego i jest odgrywa ważną rolę w turystyce dla gospodarki. Firmy, które mieszczą się w takich miejscowościach, mogą uzyskać naprawdę satysfakcjonujące efekty poprzez pozycjonowanie stron. Elbląg odwiedzają turyści z całego kraju, a często również zza granicy – chcąc zaplanować swój pobyt na miejscu, posługują się wyszukiwarką internetową. Mogą dzięki temu zapoznać się nie tylko z topografią miasta, ale znaleźć także odpowiedni nocleg, wyżywienie i ustalić plan zwiedzania.

Działający na miejscu przedsiębiorcy, chcąc przykuć uwagę klientów, muszą podejmować działania reklamowe, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Pozycjonowanie może zapewnić nam pozycję na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, dzięki czemu większość klientów zobaczy właśnie naszą reklamę – a więc prawdopodobieństwo, iż skorzystają oni z naszych usług, staje się o wiele większe. Najskuteczniejsze pozycjonowanie trwa przez długi czas i niesie ze sobą więcej korzyści, niż większa liczba klientów. Wyższa pozycja w wyszukiwarce to również większa świadomość marki wśród wszystkich grup odbiorców. Internauci z kolei postrzegają firmy, których strony znajdują się w TOP10 wyników wyszukiwania, jako godnych zaufania liderów w branży.

Lokalne pozycjonowanie w Elblągu, wejdź na szczyt Google Maps

Jeśli chodzi o pozycjonowanie witryn internetowych, niezwykle ważne jest dopasowanie swoich działań do lokalizacji. Kierunkując pozycjonowanie Google na Elbląg, możemy nie tylko znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania, ale również poprawić swoją pozycję w Google Maps. Jest to narzędzie bardzo powszechnie wykorzystywane przez turystów, ponieważ pozwala na odnalezienie drogi do celu, bez konieczności posiadania papierowej mapy. Skutecznie zastępuje ono również nawigację, ponieważ ma do niej dostęp każda osoba, posiadająca telefon z dostępem do internetu.

Pozycjonowanie w mapach Google, pozwala nam przedstawić ofertę swojej firmy osobom, które wykorzystują to narzędzie w skuteczny i nieinwazyjny sposób. Klient, który ujrzy naszą stronę na szczycie listy witryn w Google Maps, uzna ją za rekomendowaną. Będzie mógł w łatwy sposób sprawdzić naszą lokalizację i prawdopodobieństwo, że odwiedzi lokal, staje się dużo większe. W Elblągu, pozycjonowanie w Google Maps sprawdza się najlepiej w przypadku hoteli i różnego rodzaju lokali gastronomicznych.

Bardzo często jednak internauci po zobaczeniu reklamy decydują się na odwiedziny w sklepie wielobranżowym lub innym, interesującym miejscu. Pozycjonowanie ma jedną, główną zaletę – możemy dzięki niemu dotrzeć do klienta każdego typu, na wszystkich kolejnych etapach jego dotarcia do naszego lokalu. Reklama wyświetlana jest zarówno osobom niezdecydowanym, chcącym poznać możliwości w danym mieście – jak i tym, którzy szukają bardzo konkretnej, interesującej ich rzeczy.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Koszty związane z pozycjonowaniem stron w Google są bardzo zróżnicowane. Konkretna kwota zależy od obszaru naszej działalności, a także intensywności działań SEO/SEM, które podejmujemy w celu poprawienia naszej pozycji. Wydatki będą się różnić w zależności od tego, czy optymalizujemy jedynie treści na stronie, czy mamy zamiar zlecić konstrukcję całej strony od zera, ile treści chcemy docelowo zamieścić na stronie, jakie słowa kluczowe wybierzemy i jak szybko chcielibyśmy uzyskać pożądany efekt. Naturalnie, koszt będzie największy w przypadku dużych, bardzo rozbudowanych stron – z dużą ilością zakładek i kategorii. Jeśli chodzi o wizytówkę firmy, która zawiera zaledwie kilka tekstów, wydatek nie będzie już tak duży.

Każda agencja SEO/SEM oferuje nieco inny model rozliczeń. Czasem odbywa się to na zasadzie abonamentu, niekiedy zapłata następuje dopiero po uzyskaniu konkretnej pozycji na liście wyników wyszukiwania. Opcji jest naprawdę wiele, zarówno jeśli chodzi o zasadę rozliczenia, jak i konkretne kwoty. Poniesione koszty są warunkowane również naszymi możliwościami finansowymi. Cena pozycjonowania strony w profesjonalnej agencji może wynieść od 1500 zł do nawet kilkunastu tysięcy złotych netto – zazwyczaj jednak nie przekracza 4-5 tys zł.

Ile trwa pozycjonowanie witryny?

Jedną z największych niedogodności, związanych z pozycjonowaniem stron w Google, jest czas realizacji. Żadna agencja SEO/SEM nie podejmie się zlecenia, które miałoby przynieść efekt po miesiącu, czy nawet dwóch. Aby móc zauważyć wymierne efekty pozycjonowania i zacząć czerpać z nich zysk, musimy zaczekać co najmniej pół roku – chociaż to i tak jest dość optymistyczna wersja.

Czas realizacji zlecenia do uzyskania pierwszych widocznych efektów, wynosi zazwyczaj dziewięć miesięcy. Jednak w przypadku największych firm, które działają w branży o dużej konkurencji na obszarze, gdzie istnieje wiele podobnych przedsiębiorstw – może on wynosić nawet dwa lata. Dlatego właśnie w przypadku SEO tak ważna jest cierpliwość i systematyczność. Musimy pamiętać, że nie osiągniemy żadnych efektów, jeśli zbyt szybko się zniechęcimy lub całkowicie zrezygnujemy z pozycjonowania.

Dużym pocieszeniem jest jednak to, że działania SEO są bardzo skuteczne. Znajdując się w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania, możemy zwiększyć liczbę swoich klientów nawet kilkukrotnie. Niemal 60% wszystkich odwiedzających trafia na stronę właśnie poprzez naturalne wyniki wyszukiwania znajdujące się na pierwszej stronie. Właśnie za to odpowiada pozycjonowanie witryn internetowych.

Dlaczego warto inwestować w usługi SEO?

Chyba powoli staje się jasne, jak ważną rolę odgrywa pozycjonowanie stron internetowych we współczesnym biznesie. Firmy, które chcą utrzymać się na rynku – muszą podejmować działania marketingowe również w internecie. SEO niesie ze sobą kilka głównych zalet, do których należą:

  • Bardzo duża skuteczność,
  • Znaczne zwiększenie przychodów firmy, po uzyskaniu odpowiedniej pozycji,
  • Zwiększenie świadomości marki,
  • Pozycja lidera w branży,
  • Zaufanie i lojalność klientów.

Dlaczego my?

Jako agencja SEO, oferujemy bezpieczne i skuteczne pozycjonowanie w obrębie swojej działalności. Świadczone przez nas usługi w zakresie pozycjonowania w Google Maps i wyszukiwarce Google są podparte bogatym doświadczeniem i ogromną wiedzą w zakresie e-marketingu.

Głównym obszarem naszego działania jest Gdańsk, a dla chętnych do współpracy firm, oferujemy wiele korzyści i możliwych kompromisów. Stawiamy przede wszystkim na pozycjonowanie lokalne dla firm z Gdańska, Elbląga, Olsztyna i okolic – dzięki współpracy z nami zyskujesz:

  • Profesjonalną i wykwalifikowaną obsługę w zakresie działań SEO/SEM
  • Uczciwą i uzasadnioną wycenę pozycjonowania Twojej strony
  • Gwarancję wymiernych efektów po upływie ustalonego terminu
  • Pozycję w TOP 10 na liście wyników wyszukiwania w Google
  • Wyróżnienie się na tle konkurencji

Nie pozwól, aby konkurencją Cię wyprzedziła. Zdecyduj się na pozycjonowanie strony internetowej i stań się liderem w swojej branży.